Новини наших колег: КИЇВЕНЕРГО відкриває новий сезон виїзного обслуговування для своїх клієнтів
Кияни знову отримують можливість скористатись зручним сервісом від КИЇВЕНЕРГО — мобільними центрами обслуговування клієнтів. Сервіс дозволяє споживачам оперативно отримати послуги неподалік їх домівок.
За допомогою мобільних центрів обслуговування клієнти КИЇВЕНЕРГО можуть:
- отримати консультації від спеціалістів КИЇВЕНЕРГО з питань надання послуг;
- передати документи для оформлення паперових версій договорів на опалення, гаряче водопостачання та електроенергію;
- передати документи для реєстрації та перереєстрації пільг;
- написати заяву на опломбування лічильників гарячої води.
Сьогодні послугами мобільного центру обслуговування, розташованого за адресою Лісовий проспект, 35, скористались мешканці Деснянського району столиці. Надалі у травні додаткові центри працюватимуть щосуботи з 09:00 до 13:00. Найближчої суботи — у Деснянському районі (вул. Мілютенка, 7В) та у Святошинському (проспект Леся Курбаса, 2/13). (Графік роботи мобільних центрів обслуговування у травні-липні див. нижче.)
КИЇВЕНЕРГО інформуватиме киян про час та місце роботи мобільних центрів обслуговування за допомогою оголошень на під’їздах житлових будинків, на сторінці «Контакти» сайту для клієнтів www.kyivenergo.ua, а також на сторінці компанії у Facebook.
Нагадаємо, вперше компанія запропонувала своїм клієнтам додаткові центри обслуговування в вересні минулого року у відповідь на підвищений попит на консультаційні послуги під час переходу на прямі договори з енергопостачальною компанією. Тоді перевагу мобільних центрів оцінили понад 5 тисяч киян. Упродовж вересня-жовтня 2015 року було зібрано понад 1500 пакетів документів для укладення договорів.
«Зручний сервіс та якісне консультування клієнтів є пріоритетом КИЇВЕНЕРГО, саме тому ми продовжуємо надавати послуги у зручному форматі виїзного обслуговування. Ми створюємо всі умови для комфортного консультування киян, оперативного укладання договорів на електропостачання, гарячу воду та опалення, а також упереджуємо утворення черг в 12 стаціонарних центрах», — повідомив комерційний директор КИЇВЕНЕРГО Євген Бушма.
12.05.2016 | проспект Лісовий, 35, біля «Сільпо», зупинка тролейбусу «Церква» |
14.05.2016 | вул. Мілютенка, 7В, за караоке-баром Zoloto |
14.05.2016 | проспект Леся Курбаса, 2/13, біля магазину АТБ |
21.05.2016 | вул. Перова, 18, біля зупинки тролейбусу 29, 50, 50 К |
28.05.2016 | проспект Тичини, між будинками 3 та 5, зупинка автобусу 108,49 |
28.05.2016 | бул. Кольцова, 14, біля магазину «АТБ» |
04.06.2016 | вул. Милославська, 23, в дворі будинку |
08.06.2016 | вул. Сабурова, 5, біля бойлерної |
11.06.2016 | просп. Маяковського, 65, зупинка автобусу «Мікрорайон №9» |
15.06.2016 | вул. Милославська 12, зупинка автобусу «вул. Радунська» |
25.06.2016 | вул. Цвєтаєвої, 8 зупинка, тролейбуса «Парк Молодіжний» |
21.06.2016 | вул. Бальзака, 77, зупинка автобусу «вул. Марини Цвєтаєвої» |
02.07.2016 | вул. Заболотного, 20 А, біля ЖЕО |
09.07.2016 | вул. Героїв Дніпра, 35, біля бювету |
09.07.2016 | просп. Голосієвський, 3, біля бібліотеки Вернадського |
16.07.2016 | вул. Мілютенка, 11, біля відділення «Нової пошти № 44» |
23.07.2016 | вул. Прирічна, 9, за магазином «АТБ» |
23.07.2016 | вул. Чорнобильська, 15/4, біля церкви |
30.07.2016 |
вул. Данила Щербаківського, 56 |