Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!

Новини наших колег: КИЇВЕНЕРГО відкриває новий сезон виїзного обслуговування для своїх клієнтів

Новини наших колег: КИЇВЕНЕРГО відкриває новий сезон виїзного обслуговування для своїх клієнтів. Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості

Кияни знову отримують можливість скористатись зручним сервісом від КИЇВЕНЕРГО — мобільними центрами обслуговування клієнтів. Сервіс дозволяє споживачам оперативно отримати послуги неподалік їх домівок. 

За допомогою мобільних центрів обслуговування клієнти КИЇВЕНЕРГО можуть:

  • отримати консультації від спеціалістів КИЇВЕНЕРГО з питань надання послуг;
  • передати документи для оформлення паперових версій договорів на опалення, гаряче водопостачання та електроенергію;
  • передати документи для реєстрації та перереєстрації пільг;
  • написати заяву на опломбування лічильників гарячої води. 

Сьогодні послугами мобільного центру обслуговування, розташованого за адресою Лісовий проспект, 35,  скористались мешканці Деснянського району столиці. Надалі у травні додаткові центри працюватимуть щосуботи з 09:00 до 13:00. Найближчої суботи   у Деснянському районі (вул. Мілютенка, 7В) та у Святошинському (проспект Леся Курбаса, 2/13). (Графік роботи мобільних центрів обслуговування у травні-липні див. нижче.)

КИЇВЕНЕРГО інформуватиме киян про час та місце роботи мобільних центрів обслуговування за допомогою оголошень на під’їздах житлових будинків, на сторінці «Контакти» сайту для клієнтів www.kyivenergo.ua, а також на сторінці компанії у Facebook.

Нагадаємо, вперше компанія запропонувала своїм клієнтам додаткові центри обслуговування в вересні минулого року у відповідь на підвищений попит на консультаційні послуги під час  переходу на прямі договори з енергопостачальною компанією. Тоді перевагу мобільних центрів оцінили понад 5 тисяч киян. Упродовж вересня-жовтня 2015 року було зібрано понад 1500 пакетів документів для укладення договорів. 

«Зручний сервіс та якісне консультування клієнтів є пріоритетом КИЇВЕНЕРГО, саме тому ми продовжуємо надавати послуги у зручному форматі виїзного обслуговування. Ми створюємо всі умови для комфортного консультування киян, оперативного укладання договорів на електропостачання, гарячу воду та опалення, а також упереджуємо утворення черг в 12 стаціонарних центрах»,  повідомив комерційний директор КИЇВЕНЕРГО Євген Бушма.
 

План-графік роботи мобільних ЦОК на травень-липень 2016 р.
12.05.2016 проспект Лісовий, 35, біля «Сільпо», зупинка тролейбусу «Церква»
14.05.2016 вул. Мілютенка, 7В, за караоке-баром Zoloto
14.05.2016 проспект Леся Курбаса, 2/13, біля магазину АТБ
21.05.2016 вул. Перова, 18, біля зупинки тролейбусу 29, 50, 50 К
28.05.2016 проспект Тичини, між будинками 3 та 5, зупинка автобусу 108,49
28.05.2016 бул. Кольцова, 14, біля магазину «АТБ»
04.06.2016 вул. Милославська, 23, в дворі будинку
08.06.2016 вул. Сабурова, 5, біля бойлерної
11.06.2016 просп. Маяковського, 65, зупинка автобусу «Мікрорайон №9»
15.06.2016 вул. Милославська 12, зупинка автобусу «вул. Радунська»
25.06.2016 вул. Цвєтаєвої, 8 зупинка, тролейбуса «Парк Молодіжний»
21.06.2016 вул. Бальзака, 77, зупинка автобусу «вул. Марини Цвєтаєвої»
02.07.2016 вул. Заболотного, 20 А, біля ЖЕО
09.07.2016 вул. Героїв Дніпра, 35, біля бювету
09.07.2016 просп. Голосієвський, 3, біля бібліотеки Вернадського 
16.07.2016 вул. Мілютенка, 11, біля відділення «Нової пошти № 44»
23.07.2016 вул. Прирічна, 9,  за магазином «АТБ»
23.07.2016 вул. Чорнобильська, 15/4, біля церкви 
30.07.2016

вул. Данила Щербаківського, 56

Джерело: http://kyivenergo.ua/