На підприємствах галузі: ПАТ "Київенерго" покращує обслуговування кліентів - тепер абоненти мобільних операторів можуть телефонувати до контакт-центру за внутрішньомережевим тарифом
Компанія КИЇВЕНЕРГО інформує клієнтів, які користуються послугами мобільного оператора «Київстар», про можливість телефонувати на короткий номер контакт-центру КИЇВЕНЕРГО — 1588 безпосередньо з мобільного телефону. Нагадаємо, раніше така можливість з'явилася також у абонентів «МТС».
Вартість дзвінків на номер 1588 для абонентів «Київстар» прирівнюється до вартості внутрішньомережевих дзвінків. Це означає, що для більшості абонентів популярних тарифних пакетів мобільного оператора дзвінки до контакт-центру КИЇВЕНЕРГО будуть безкоштовними.
Запропонувати абонентам таку тарифікацію дзвінків вдалося завдяки прямому взаємовключенню контакт-центру компанії КИЇВЕНЕРГО з мережею «Київстар» за допомогою волоконно-оптичної лінії, побудованої оператором в рамках надання конвергентних послуг зв'язку для КИЇВЕНЕРГО.
Джерело: http://kyivenergo.ua/