Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!

У наших колег. ДТЕК Київські електромережі підготував інструкцію з користування дистанційними сервісами

У наших колег. ДТЕК Київські електромережі підготував інструкцію з користування дистанційними сервісами. Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості

Для зручності клієнтів: ДТЕК Київські електромережі підготував інструкцію з користування дистанційними сервісами

ДТЕК Київські електромережі піклується про здоров’я своїх клієнтів та співробітників, тому створює зручні та безпечні умови їх взаємодії. Зокрема підготував просту інструкцію, що дозволяє клієнтам зорієнтуватися, які сервіси компанії за допомогою якого дистанційного каналу можна замовити та отримати не виходячи з оселі.

Користуватися інструкцією дуже просто. Спочатку клієнт обирає у списку необхідну послугу. Наприклад, передачу показів електролічильника. Потім дивиться у таблиці за допомогою яких каналів зв’язку її можна замовити або скористатися. Зрештою обирає зручний для себе спосіб та передає покази лічильника в ДТЕК Київські електромережі.

  • Завантажити інформацію щодо дистанційного обслуговування побутових клієнтів ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» можна тут;
  • Завантажити інформацію щодо дистанційного обслуговування юридичних клієнтів ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі» можна тут;

dlya-zruchnosti-kliyentiv-dtek-kijivski-elektromerezhi-pidgotuvav-instrukciyu-z-koristuvannya-distanciynimi-servisami-2Інформація щодо дистанційного обслуговування побутових клієнтів ПрАТ «ДТЕК Київські eлeктpoмepeжi»

З початку карантину нашими дистанційними послугами клієнти вже скористалися більше 90 тисяч разів. Такими простими та наочними інструкціями ми прагнемо зорієнтувати людей, як діяти у разі потреби звернутися до нас, виключаючи особисте відвідування центрів обслуговування. Що особливо важливо під час карантину.

Маріс Куніцкіс,генеральний директор ДТЕК Київські електромережі

dlya-zruchnosti-kliyentiv-dtek-kijivski-elektromerezhi-pidgotuvav-instrukciyu-z-koristuvannya-distanciynimi-servisami-4Інформація щодо дистанційного обслуговування юридичних клієнтів ПрАТ «ДТЕК Київські eлeктpoмepeжi»

Наразі найбільш затребуваним каналом зв’язку з ДТЕК Київські електромережі залишається телефон. З початку карантину компанія отримала від клієнтів більше 85 тисяч телефонних запитів. Далі за популярністю йдуть корпоративний сайт та електронна пошта (сумарно 1983 звернення) й соціальна мережа Facebook (786 звернень). 

Спеціально для розширення онлайн каналів зв’язку з клієнтами на карантині ДТЕК Київські електромережі 19 березня запустив власний Viber-канал. Його послугами клієнти наразі вже скористалися 908 разів.

Джерело: https://www.dtek-kem.com.ua/