На період карантину ДТЕК Київські електромережі радить клієнтам користуватись дистанційними сервісами обслуговування
У зв’язку із запровадженням у Києві карантину, ДТЕК Київські електромережі радить своїм клієнтам, замість візитів до центрів обслуговування, віддавати перевагу дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час та не потребують особистої присутності у офісах компанії.
За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:
- вирішити питання щодо роботи електричних лічильників (опломбування, розпломбування, заміна, налаштування тощо);
- передати покази споживання електроенергії;
- замовити приєднання до мережі;
- замовити збільшення потужності;
- замовити встановлення електроопалення.
Для того щоб скористатися дистанційними сервісами слід:
- завітати на сайт компанії - https://www.dtek-kem.com.ua;
- зателефонувати до контакт-центру за телефонами 1588; +38 (044) 202 1588; +38 (067) 210 1588; +38 (050) 210 1588;
- надіслати звернення електронною поштою - contact_centre@dtek.com;
- звернутись на сторінку ДТЕК Київські електромережі у Facebook.
Джерело: https://www.dtek-kem.com.ua/