Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!

За ненадані комунальні послуги та послуги неналежної якості споживачам ПАТ "Київенерго" зробили перерахунок

За ненадані комунальні послуги та послуги неналежної якості споживачам ПАТ

  Згідно з інформацією Головного управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у м. Києві, протягом березня – першої декади квітня 2017 року спеціалістами ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві було проведено 14 позапланових заходів державного нагляду (контролю) суб’єкта господарювання – ПАТ «Київенерго» за зверненнями фізичних осіб на предмет дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та контролю за регульованими цінами.

   За результатами перевірок ПАТ «Київенерго» 58 споживачам здійснено перерахунок на загальну суму 205075 грн за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання та централізованого опалення.

  До уваги споживачів житлово-комунальних послуг: Відповідно до законів України «Про ціни і ціноутворення», «Про захист прав споживачів» у разі ненадання або надання послуг в неповному обсязі, громадяни можуть звернутися з письмовою заявою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

  Контактна інформація для надсилання звернень:

         01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1

         Телефон (044) 279-79-89, факс (044) 279-48-83

         Електронна адреса z-elena@consumer.gov.ua