Субсидії на електроенергію призначать лише сумлінним платникам спожитої послуги
1 травня 2018 р. закінчився період призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг – зокрема, електропостачання. Щороку після закінчення термінів надання субсидій районні управління з питань соціального захисту населення (УПСЗН) переглядають субсидії на наступний період.
ДТЕК Київські електромережі звертає увагу, що за умови наявності заборгованості за спожиті послуги більше ніж за 2 місяці, згідно з Постановою КМУ № 300, субсидії не нараховуватимуться, та пропонує своєчасно в повному обсязі сплатити за спожиті послуги, не накопичувати борги.
З питань нарахування субсидій необхідно звертатись до районних УПСЗН.
Сплатити рахунок за електроенергію «ДТЕК Київські електромережі» можна:
- у Особистому кабінеті з електропостачання на сайті www.dtek-kem.com.ua
- у відділеннях банків та Укрпошти
- за допомогою платіжних інтернет-систем
Інформаційно-консультаційні послуги з електропостачання клієнти можуть отримати у 8 центрах обслуговування, контакт-центрі за телефоном 1588 (безкоштовно для стаціонарних, мобільних Vodafon та Київстар) або (044) 202-1588, а також на сторінці «ДТЕК Київські електромережі» у Facebook.
Джерело: http://dtek-kem.com.ua