Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!

Київводоканал повідомляє про особливості обслуговування населення під час карантину

Київводоканал повідомляє про особливості обслуговування населення під час карантину. Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості

На час карантину Київводоканал запровадив дистанційне обслуговування через скайп, телефонні дзвінки, електронні листи, різні особисті кабінети, мобільні додатки, чат боти месенджерів.

Київводоканал на певний час припинив особистий прийом громадян, проте, в службі заявляють, що ряд питань можна вирішити онлайн.     

Київводоканал розповів, як це можна зробити.           

1. Чи можна самостійно розпломбувати старі лічильники, які підлягають заміні, і встановити нові?       

На час епідеміологічної ситуації дозволяється самостійно провести заміну і установку лічильників, але при цьому необхідно зафіксувати дані (зробити фотофіксацію) старих і нових лічильників, відправивши дані на електронну пошту відповідно до району.


2. Як можна здійснити перерахунок, не приходячи до центр обслуговування споживачів, і що для цього потрібно?     Для здійснення перерахунку потрібно відправити файли фотофіксації лічильників (якщо була перевірка, свідоцтва про повірку) та правовстановлюючі документи на квартиру на електронну адресу:     

Голосіївський - kvkholosiivsky@gmail.com, golosievo.voda@gmail.com     

Дарницький - kvkdarnitsky@gmail.com, darnitsavodokanal@gmail.com     

Деснянський - kvkdesnyansky@gmail.com, lena22758@gmail.com     

Дніпровський - kvkdniprovsky@gmail.com, dniprovoda@gmail.com     

Оболонський - kvkobolonsky@gmail.com, vodokanal1988@gmail.com     

Печерський - kvkpechersky@gmail.com, pecerskvoda@gmail.com     

Подільський - kvkpodilsky@gmail.com, podilgorodok@gmail.com     

Святошинський - kvksvyatoshinsky@gmail.com, svjatoshino2020@gmail.com     

Солом'янський - kvksolomensky@gmail.com, solomenskiyvoda@gmail.com     

Шевченківський - kvkshevchenkivskiy@gmail.com, shev.rayon@gmail.com          

3. Як можна укласти договір з «Київводоканалом» під час карантину?     

Для укладення договору необхідно підготувати: паспорт, документи, що підтверджують право власності на квартиру; довідку про присвоєння ІПН; документи, що підтверджують право на пільгу (пільгове посвідчення), при наявності: паспорта на прилади обліку води, документи про здійснення метрологічної повірки квартирних приладів обліку води, при необхідності, останнім оплачений платіжне повідомлення на оплату житлово-комунальних послуг.        Можна роздрукувати на сайті «Київводоканалу» заяву для укладення договору, заповнити та підписати її. Відсканувати заяву та інші вищевказані документи і відправити по електронній пошті.      Фахівці опрацюють документи і підготують договір. Як тільки стабілізується ситуація в країні, Ви зможете отримати його в найближчому центрі обслуговування споживачів.               

4. Відбувалася заміна лічильників, як передати дані для відображення нових лічильників в базі «Київводоканалу»?       

Вказати адресу, за якою постало питання і відправити фото паспортів лічильників і фактичні фото лічильників на електронну пошту (якщо заміна відбулася самостійно, або організацією, яка пломбує офіційним пломбами). Дані внесуться в базу, для можливості надання показників і оплати за ці послуги, а фактичне опломбування відбудеться після завершення карантину.

5. Як здійснити опломбування лічильників і встановити їх на комерційний облік?         

Надіслати фото паспортів / повірки даних лічильників і фактичне фото установки на офіційну пошту, а також адреса, за якою відбувається звернення, і контактний телефон. Лічильники занесуть в базу, а фактично вони будуть опломбовані після завершення карантину.            

6. Здійснили повірку лічильників, як передати результати перевірки?

Надіслати фото результатів повірки та фото акту монтажу / демонтажу / опломбування або фактичне фото лічильників, які будуть проходити перевірку, на електронну пошту.