Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!

Центр комунального сервісу на період карантину змінює порядок надання послуг

Центр комунального сервісу на період карантину змінює порядок надання послуг. Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості

Шановні споживачі!

Для убезпечення мешканців Києва та упередження ситуації з можливим розповсюдженням коронавірусу, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) з 18 березня припинив прийом споживачів у сервісних центрах на період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці.

Оперативно отримати консультацію можливо: 

  • за телефоном сall-центру (044) 247-40-40
  • через зворотний зв’язок на сайті ЦКС – https://cks.com.ua/feedback 

Для предметного вирішення питань в онлайн режимі, на період тимчасового обмеження прийому споживачів, пропонуємо звертатися у приватні повідомлення на сторінку «Центру комунального сервісу» у Facebook, де передбачено можливість долучення необхідних додатків для вирішення відповідних питань.

Зокрема, через приватні повідомлення у ФБ можна здійснити: 

зміну кількості зареєстрованих та фактично проживаючих у помешканні (з подальшим перерахунком у разі потреби); 

укладення договорів з Виконавцями комунальних послуг (по завершенню періоду введення протиепідемічних заходів потрібно буде отримати свій екземпляр договору у найближчому сервісному центрі за умови пред’явлення оригіналів документів); 

взяття на комерційний облік квартирних лічильників після заміни, повірки чи первинного встановлення (з подальшим здійсненням перерахунку за потреби); 

внесення результатів повірки квартирних приладів обліку холодного, гарячого водопостачання та опалення;

коригування нарахувань за актуальними показаннями лічильників, зокрема, за умови наявності бойлеру у квартирі;

отримати довідки про відсутність заборгованості та акту взаєморозрахунків (оригінал довідки можна отримати винятково за попереднім замовленням у визначеному сервісному центрі ЦКС); 

розшук сплачених коштів за спожиті житлово-комунальні послуги. 

Для передачі показань лічильників води та опалення, користуйтеся особистим кабінетом «Центру комунального сервісу» (https://cks.com.ua/cabinet) та телефоном (044) 247-40-40. 

Сплачувати за усі спожиті житлово-комунальні послуги без комісії можна через особистий кабінет ЦКС «карткою киянина». Для незареєстрованих користувачів створено відеоінструкцію з користуванням кабінетом: https://www.youtube.com/watch?v=DO0OkI7gNMU.

Наполегливо просимо допомагати сплачувати за спожиті комунальні послуги та передавати показання тим, хто недостатньо обізнаний у цих процесах, зокрема дідусям, бабусям, сусідам, шляхом сканування особистого QR-коду, що розміщений на паперовому рахунку-повідомленні платника. Докладно у відео: https://www.youtube.com/watch?v=7PK-howqJqo

Усі хто був записаний до електронної черги у період введення протиепідемічних заходів та обмежень, просимо надіслати питання, яке потрібно вирішити за посиланням https://cks.com.ua/feedback з поміткою «Електронна черга» та датою, на яку був запланований візит, для вирішення питання в дистанційному режимі.

Бажаємо здоров’я та закликаємо свідомо ставитися до свого здоров’я та безпеки!

Джерело: https://kte.kmda.gov.ua/