Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!
Центр комунального сервісу на період карантину змінює порядок надання послуг

Шановні споживачі!

Для убезпечення мешканців Києва та упередження ситуації з можливим розповсюдженням коронавірусу, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) з 18 березня припинив прийом споживачів у сервісних центрах на період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці.

Оперативно отримати консультацію можливо: 

  • за телефоном сall-центру (044) 247-40-40
  • через зворотний зв’язок на сайті ЦКС – https://cks.com.ua/feedback 

Для предметного вирішення питань в онлайн режимі, на період тимчасового обмеження прийому споживачів, пропонуємо звертатися у приватні повідомлення на сторінку «Центру комунального сервісу» у Facebook, де передбачено можливість долучення необхідних додатків для вирішення відповідних питань.

Зокрема, через приватні повідомлення у ФБ можна здійснити: 

зміну кількості зареєстрованих та фактично проживаючих у помешканні (з подальшим перерахунком у разі потреби); 

укладення договорів з Виконавцями комунальних послуг (по завершенню періоду введення протиепідемічних заходів потрібно буде отримати свій екземпляр договору у найближчому сервісному центрі за умови пред’явлення оригіналів документів); 

взяття на комерційний облік квартирних лічильників після заміни, повірки чи первинного встановлення (з подальшим здійсненням перерахунку за потреби); 

внесення результатів повірки квартирних приладів обліку холодного, гарячого водопостачання та опалення;

коригування нарахувань за актуальними показаннями лічильників, зокрема, за умови наявності бойлеру у квартирі;

отримати довідки про відсутність заборгованості та акту взаєморозрахунків (оригінал довідки можна отримати винятково за попереднім замовленням у визначеному сервісному центрі ЦКС); 

розшук сплачених коштів за спожиті житлово-комунальні послуги. 

Для передачі показань лічильників води та опалення, користуйтеся особистим кабінетом «Центру комунального сервісу» (https://cks.com.ua/cabinet) та телефоном (044) 247-40-40. 

Сплачувати за усі спожиті житлово-комунальні послуги без комісії можна через особистий кабінет ЦКС «карткою киянина». Для незареєстрованих користувачів створено відеоінструкцію з користуванням кабінетом: https://www.youtube.com/watch?v=DO0OkI7gNMU.

Наполегливо просимо допомагати сплачувати за спожиті комунальні послуги та передавати показання тим, хто недостатньо обізнаний у цих процесах, зокрема дідусям, бабусям, сусідам, шляхом сканування особистого QR-коду, що розміщений на паперовому рахунку-повідомленні платника. Докладно у відео: https://www.youtube.com/watch?v=7PK-howqJqo

Усі хто був записаний до електронної черги у період введення протиепідемічних заходів та обмежень, просимо надіслати питання, яке потрібно вирішити за посиланням https://cks.com.ua/feedback з поміткою «Електронна черга» та датою, на яку був запланований візит, для вирішення питання в дистанційному режимі.

Бажаємо здоров’я та закликаємо свідомо ставитися до свого здоров’я та безпеки!

Джерело: https://kte.kmda.gov.ua/


developed on Flash-point created by Vladimir Bondarenko