Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!

На період карантину ДТЕК Київські електромережі радить клієнтам користуватись дистанційними сервісами обслуговування

На період карантину ДТЕК Київські електромережі радить клієнтам користуватись дистанційними сервісами обслуговування. Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості

У зв’язку із запровадженням у Києві карантину, ДТЕК Київські електромережі радить своїм клієнтам, замість візитів до центрів обслуговування, віддавати перевагу дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час та не потребують особистої присутності у офісах компанії.

За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

- вирішити питання щодо роботи електричних лічильників (опломбування, розпломбування, заміна, налаштування тощо);

передати покази споживання електроенергії;

замовити приєднання до мережі;

- замовити збільшення потужності;

- замовити встановлення електроопалення.

Для того щоб скористатися дистанційними сервісами слід:

- завітати на сайт компанії - https://www.dtek-kem.com.ua;

- зателефонувати до контакт-центру за телефонами 1588; +38 (044) 202 1588; +38 (067) 210 1588; +38 (050) 210 1588;

- надіслати звернення електронною поштою - contact_centre@dtek.com;

- звернутись на сторінку ДТЕК Київські електромережі у Facebook

Джерело: https://www.dtek-kem.com.ua/