Київська міська професійна спілка працівників енергетики та електротехнічної промисловості
В ЄДНОСТІ НАША СИЛА!!!
Новини столиці: збір макетів для проекту «Соціальна реклама очима киян» триває до 20 червня

Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації у березні цього року оголосило про старт проекту-ініціативи «Соціальна реклама очима киян». Мета проекту – зробити соціальну рекламу в столиці більш сучасною, такою, що звертає увагу громади на дійсно важливі питання.

На сторінці управління у мережі Facebook розміщено 5 тем, які були обрані користувачами на першому етапі. Наразі проходить збір макетів за обраними темами. Термін збору макетів – до 20 червня 2018 року включно.

Далі всі запропоновані макети будуть винесені на публічне голосування та за кількістю голосів будуть обрані найкращі роботи.

Надсилати макети необхідно на електронну адресу: reklama.kyiv@kmda.gov.ua або в повідомленнях на сторінці управління у мережі Facebook.

Головна вимога до оформлення – макет не має бути запозиченим, приймаються лише авторські роботи. Також бажано готувати макет одразу з адаптацією до біл-борда або сітілайта. Розширення для білборда при макеті 1:1 повинно бути не менше 30 dpi, для сітілайта – не менше 60 dpi.

Нагадаємо, за результатами голосування було обрано 5 тем для розробки макетів соціальної реклами, серед яких – безпека на дорогах (надання переваги у русі швидкій допомозі, використання дитячих автокрісел), боротьба із канцерофобією у суспільстві, пропагування традиційного лікування (звернення у лікарні, проходження хіміотерапії).

Стимулом для створення такої ініціативи стало те, що соціальна реклама повинна відображати реалії сучасного суспільства, наочно показувати те, що хвилює громаду на даний момент.

Джерело: https://kyivcity.gov.ua


developed on Flash-point created by Vladimir Bondarenko