У наших колег: ПАТ "Київенерго" удосконалює взаємодію зі споживачами послуг з опалення та гарячого водопостачання
Задля коректних нарахувань та розрахунків за спожиті послуги з опалення та гарячого водопостачання потрібно щомісяця протягом останнього тижня передавати показання квартирних лічильників тепла та гарячої води до КИЇВЕНЕРГО.
- повідомити показання квартирних лічильників гарячої води та тепла;
- перевірити нарахування;
- сплатити за використані гарячу воду та опалення;
- проконтролювати зарахування сплачених коштів.
Нагадуємо, у зв’язку із законодавчими змінами, починаючи з серпня 2017 р. усі споживачі повинні щомісяця передавати показання квартирних лічильників опалення та гарячого водопостачання КИЇВЕНЕРГО. Інакше, згідно Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», енергокомпанія розраховуватиме вартість послуги на основі середнього споживання послуги у попередніх періодах. Якщо споживач не передає показання лічильника гарячої води тривалий час (більше року), нарахування здійснюватимуться по нормі споживання. Сума буде відкоригована, коли клієнт повідомить фактичні показання лічильника енергокомпанії.
- за допомогою Інтернету: в Особистому кабінеті з гарячої води та опалення на сайті КИЇВЕНЕРГО для клієнтів або на сторінці входу в Особистий кабінет з гарячої води та опалення (без реєстрації) або через платіжні онлайн-сервіси (iPay.ua, PayHub, Portmone тощо)
- по телефону – у Контакт-центрі КИЇВЕНЕРГО за коротким номером 15-88, (044) 202-1588 або 0-800-50-1588(безкоштовно з мобільного або стаціонарного)
- у будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів КИЇВЕНЕРГО
- у паперовому рахунку – записати показання у графу для самозаповнення при сплаті за послуги через банківські установи.
Джерело: https://kyivenergo.ua