Інформація про діяльність Федерації профспілок України та Спільного представницького органу Всеукраїнських профспілок 23-24 березня 2020 року (перейти за посиланням).
У наших колег. Виклики коронавірусу: як Укренерго перейшло на карантин
Компанія Укренерго працює у режимі переведення максимальної кількості співробітників на віддалений режим роботи. Для Компанії це – серйозний виклик. Укренерго – стратегічне підприємство критичної інфраструктури, від стабільної роботи якого залежить вся енергосистема та життєзабезпечення країни. Як Компанія працює у надзвичайних умовах і як забезпечує здоров'я своїх працівників?
Звернення голови ФПУ Григорія Осового до членів профспілок, органів державної влади і профспілок
Голова Федерації профспілок України Григорій Осовий звернувся до членів профспілок, органів державної влади і роботодавців щодо підтримки працюючих людей під час епідемії коронавірусу COVID-19.
Центр комунального сервісу на період карантину змінює порядок надання послуг
Для убезпечення мешканців Києва та упередження ситуації з можливим розповсюдженням коронавірусу, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) з 18 березня припинив прийом споживачів у сервісних центрах на період введення протиепідемічних заходів та обмежень у столиці.
Як карантин може вплинути на робочий процес, як правильно діяти в таких ситуаціях і на що саме треба звернути увагу?
Загроза епідемії коронавірусу (COVID-19) в Україні сьогодні вже не обмежується тривожними повідомленнями телевізійних новин чи активними обговореннями в соціальних мережах, а має безпосередній вплив на наше життя через запровадження карантину, закриття кордонів та інших обмежувальних заходів. Як карантин може вплинути на робочий процес, як правильно діяти в таких ситуаціях і на що саме треба звернути увагу?
На період карантину ДТЕК Київські електромережі радить клієнтам користуватись дистанційними сервісами обслуговування
У зв’язку із запровадженням у Києві карантину, ДТЕК Київські електромережі радить своїм клієнтам, замість візитів до центрів обслуговування, віддавати перевагу дистанційними сервісами. Вони більш зручні, економлять час та не потребують особистої присутності у офісах компанії.